×
حضور متفاوت فرهاد قائميان در سریال «مرداب»
اخبار

حضور متفاوت فرهاد قائميان در سریال «مرداب»

سایز متن

فرهاد قائمیان با ایفای نقش کاراکتری متفاوت در سریال «مرداب» مقابل دوربین برزو نیک‌نژاد رفته است.

به گزارش روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، فرهاد قائمیان بازیگر شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون و نایب رئیس «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» این روزها در سریال نمایش خانگی «مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در نقشی کاملاً متفاوت با نام «خالد» مقابل دوربین رفته است. بازی این بازیگر از قسمت نهم این سریال آغاز شد و در قسمت‌های آتی سریال نیز ادامه درگیری‌های کاراکتر وی با «اسفندیار شکیب» با بازی امیر جعفری را خواهیم دید.

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، مهدی هاشمی، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، صفر محمدی و مجید پتکی دیگر بازیگران «مرداب» هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده: پسر فیاض در ابتدای داستان کشته می‌شود و به‌گونه ای ساخته می‌شود که او خودکشی کرده است. امیر جعفری در نقش اسفندیار شکیب دنبال دو نفر می‌گردد تا آن‌ها را پیدا کند، یکی از آن‌ها ایرج با بازی شهرام حقیقت‌دوست و دیگری سرگرد با بازی حامد کمیلی است. ایرج در ابتدا به عنوان راننده و دستیار فیاض است و قصد دارد از طریق همسرش آفاق از فیاض کلاهبرداری کند، اما موفق نمی‌شود... .

برچسب ها :
نویسنده

بنیاد مهر آفرین

13 دی 1402

مطالب مشابه

جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای هنر