×
دیدار اعضای بنیاد هنرمندان مهرآفرین با علی دایی - بنیاد مهرآفرین
اخبار

دیدار اعضای «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» با شهریار فوتبال ایران

سایز متن

به گزارش روابط عمومی « بنیاد هنرمندان مهرآفرین »، محسن زارع‌اشکذری مدیرعامل «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» و فرهاد قائمیان نائب رئیس هیأت مدیره این سازمان مردم نهاد به دیدار علی دایی پیشکسوت و اسطوره فوتبال کشورمان رفتند.

در این دیدار دو طرف در مورد فعالیت‌ها و خدماتی که می‌توان در قالب اهداف «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» به هنرمندان و ورزشکاران ارائه داد، به گپ و گفت پرداختند.

علیرضا شیوا به عنوان معاونت فرهنگی – هنری «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» و صاحب پژوهی از اعضای این نهاد، دیگر افراد حاضر در این مراسم بودند.

پیش‌تر و از طیف چهره‌های شناخته شده ورزشی، محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پیشکسوت این ورزش به عنوان سفیر افتخاری در «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» منصوب شده بود.

شهریار فوتبال ایران این روزها مقداری از حوزه ورزش فاصله گرفته و آخرین حضور وی به عنوان سرمربی در تیم فوتبال سایپا در دو فصل 1396 تا 1398 بوده است. دایی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران و جهان چندی پیش به دعوت فیفا در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022 قطر در کنار سایر ستارگان دنیای فوتبال حضور یافت؛ اتفاقی که با بازتاب‌های رسانه‌ای بسیاری در داخل کشور مواجه شد.

برچسب ها :
نویسنده

بنیاد مهر آفرین

01 خرداد 1401

مطالب مشابه

جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای هنر