×
دیدار رضا بنفشه‌خواه با مدیران «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»
اخبار

دیدار رضا بنفشه‌خواه با مدیران «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»

سایز متن

رضا بنفشه‌خواه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور در «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» با دو تن از مدیران این سازمان مردم نهاد به گفت و گو پرداخت.


به گزارش روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، رضا بنفشه‌خواه هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون روز گذشته (14 آذر ماه 1402) با حضور در «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» با فرهاد قائمیان (نایب رئیس هیأت مدیره) و محسن زارع‌اشکذری (مدیرعامل بنیاد) درباره مشکلات هنرمندان و فعالیت‌هایی که این سازمان مردم نهاد می‌تواند برای اهالی هنر انجام دهد اظهار داشت: بدون شک، مشکلات مالی و معیشتی هنرمندان امری مهم و حیاتی است. هنرمندان، به عنوان پایه اصلی صنعت هنر، نیاز به حمایت و رسیدگی دارند. مدیران باید برنامه‌هایی را طراحی کنند که بهبود شرایط مالی و معیشتی هنرمندان را تضمین کنند و این افراد را قادر به تمرکز بر هنر و ایجاد خلاقیت کنند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم «شنبه‌های نمایشنامه‌خوانی مهرآفرین» گفت: جمع کردن نسل‌های مختلف هنری در کنار هم و استفاده از تجارب پیشکسوتان عرصه‌های مختلف در نوع خود بسیار کار پسندیده‌ای است. خوشحالم که در دو مراسم نمایشنامه‌خوانی بنیاد با عناوین «ایلیا» و «محاکمه یک جسد» افراد زبده و با تجربه در کنار جوانان جویای نام اتفاقی فرهنگی و باشکوه را رقم زدند و امیدوارم این رویداد هنری در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد.

برچسب ها :
نویسنده

بنیاد مهر آفرین

13 دی 1402

مطالب مشابه

جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای هنر