×
داوری آثار ارسالی توسط هیأت انتخاب آغاز شد/ آخرین فرصت ارسال اثر تا 15 دی ماه تمدید شد
اخبار

داوری آثار ارسالی توسط هیأت انتخاب آغاز شد/ آخرین فرصت ارسال اثر تا 15 دی ماه تمدید شد

سایز متن

دبیر فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» از آغاز داوری آثار ارسالی توسط هیأت انتخاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، حسین مسافرآستانه دبیر فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» درباره آغاز داوری آثار ارسالی علاقه‌مندان اظهار داشت: با اتمام مهلت تاریخ ارسال آثار، هیأت انتخاب از امروز (یکم دی ماه 1402) کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد و به داوری ویدئوهای علاقه‌مندان به عرصه بازیگری می‌پردازند. همچنین به دلیل این‌که تعداد زیادی از علاقه‌مندان همچنان نتوانسته‌اند آثار خود را به دلایل مختلف در سایت بارگذاری کنند، مهلت ارسال اثر مجددا تا 15 دی ماه تمدید شد.
وی در ادامه افزود: بخش عمده کسانی که نتوانسته‌اند آثار خود را به دست هیأت انتخاب برسانند با مشکلاتی نظیر کم کردن حجم ویدئو و مشکلاتی از این دست مواجه هستند. با این حال همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت در ساعات اداری مشغول پاسخگویی به علاقه‌مندان و رفع مشکلات آنان هستند و امیدواریم تا تاریخ 15 دی ماه تمامی این عزیزان موفق به بارگذاری ویدئوهای خود شوند.
مسافرآستانه در پایان گفت: تمامی اخبار و اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره سایر مراحل فراخوان استعدادیابی «هفت رخ» در سایت www.mehrafarinartists.com اعلام خواهد شد؛ از علاقه‌مندان درخواست دارم برای اطلاع از اخبار تکمیلی فراخوان تنها به این سایت مراجعه فرمایند.
فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» با مدیریت محمدحسین لطیفی و حسین مسافرآستانه به عنوان دبیر و با حضور چهره‌هایی چون فرهاد قائمیان، بابک زرین و نسرین مقانلو و زیر نظر «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» به مدیر عاملی محسن زارع‌اشکذری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :
نویسنده

بنیاد مهر آفرین

13 دی 1402

مطالب مشابه

جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای هنر