×
همکاری و تعامل رضا فیاضی با «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»
اخبار

همکاری و تعامل رضا فیاضی با «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»

سایز متن

رضا فیاضی بازیگر شناخته شده و پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با مدیرعامل و عضو هیأت مدیره «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، رضا فیاضی در این دیدار ضمن گفت‌وگو با محسن زارع‌اشکذری مدیر عامل و حسین مسافرآستانه عضو هیأت مدیره «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» درباره حضور خود در این سازمان مردم نهاد اظهار داشت: این‌که نهادی مانند «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» در زمینه خدمات‌دهی به فرهنگ و هنر و هنرمندان مشغول فعالیت بوده جای بسی خوشحالی است و امیدوارم با حضور این بنیاد بخش عمده‌ای از مشکلات اهالی هنر مرتفع گردد. اخیراً بنیاد با بهره‌گیری از هنرمندان پیشکسوت و جوان اقدام به برگزاری چند مراسم نمایشنامه‌خوانی کرده و طبق صحبت‌هایی که با مدیران این مجموعه انجام شد به امید خدا در این زمینه همکاری‌هایی با بنیاد خواهم داشت.
وی در ادامه افزود: علاوه بر این طی چند سال گذشته کتاب‌هایی با موضوع کودک و نوجوان با عناوین «خری که نمی‌خواست خر بماند»، «لولوی آواز خوان»، «داستان تتو»، «پرسه در پاریس»، «قصه‌های ملی»، «مردی با لاک قرمز» و «صندوقچه اسرارآمیز» را نوشته‌ام که بر اساس صحبت‌های امروز با مدیران بنیاد قرار بر این شد که توزیع و خوانش این کتاب‌ها توسط تیم بنیاد در آینده‌ای نزدیک انجام شود.
سریال‌های تلویزیونی «جزر و مد»، «خوشنام»، «ایراندخت» و... از جمله فعالیت‌های چند سال اخیر فیاضی در عرصه بازیگری محسوب می‌شوند.

برچسب ها :
نویسنده

بنیاد مهر آفرین

13 دی 1402

مطالب مشابه

جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای هنر